Wednesday 24 February 2016

MIX


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
dan Salam Sejahtera,



Alhamdulillah Ya ALLAH, Engkau telah mempermudahkan urusan aku hamba-Mu yang Fakir lagi Hina ini Ya ALLAH...


Kalini aku campurkn kesemua cerita2 yg aku dh lalui selama lebih kurang sebulan aku x update post kt blog ni...jom layan...


Si Hijau di Rawang... 


bukti...

CP Sensor Clutch Pump...

tukar bom, servis clutch pump dan electric pump...

setelah dicuci...

berselerak tp in-order position...

Hujung2 minggu yg lepas kebanyakannya aku bergerak ke lokasi yg agak jauh jugakla (Bahau-Kuantan-Raub)...letih tu memang letih tapi demi minat kpd Proton Savvy aku teruskan jua dgn izin ALAH S.W.T...

Syukur pada-Mu Ya ALLAH...
Engkau telah mempermudahkan urusan tersebut...

Pomen Pokok Ceri @ Atan 010-6315942

No comments: