Tuesday 17 June 2014

Air Cond Controller Knob



بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
dan Salam Sejahtera,


[edited on 19 january 2016 - konsep "booked & locked" ialah konsep yg diamalkan oleh aku sendiri untuk mengelakkan diri ini dari tertipu / ditipu / dll...oleh itu sesiapa yg tidak bersetuju @ tidak mahu bekerjasama dalam konsep ini, maaf, anda tidak akan dilayan...konsep ini juga adalah untuk melindungi hak-hak aku & pelanggan...dan konsep ini berdasarkan kepada 'siapa yg bayar dulu dialah yg akan diutamakan...sekian, terima kasih...]

[edited on 3 march 2017 - lokasi Pomen Pokok Ceri adalah di Putrajaya...jadi kpd sesiapa yg GOOGLE Pomen On Wheel sila ambil maklum...sekian, terima kasih...]
 
 
Kejadian ini selalu terjadi...air-cond control knob...memang dah biasa sangat dah pengguna mengadu tentang air-cond control knob ni...terlalu mudah untuk pecah...yang pecah tu plak kat bahagian dalam yangmana berfungsi untuk set level kelajuan kipas blower air-cond tersebut... Kreatif sungguh owner keta ni! 1st time aku jumpa yg macam ni...biasanya klu dah malas nak cari tu, kebanyakan owner akan biarkan saja bende tu macamtu je...tp owner keta ni memang kreatif abis! gua respek pada daya kreativiti lu bro! air-cond control knob ni boleh berfungsi seperti yang asal dan rasanya lebih tahan lasak dari yang asal...cuma anak panah penanda je yang xde...klu bagi kt aku ni memang akan aku buat anak panah penanda tu, hehehehe...

Pomen Pokok Ceri @ Atan
 010-6315942

No comments: